duminică, 15 aprilie 2012

Apel gratuit si sms international

suna gratuit internationalÎnscrieţi-vă Hoiio si vei primi 1si 14 secunde gratuit apelul internaţional, puteţi efectua apeluri gratuite de pe web, Android, iPhone App şi BlackBerry App.....

1. Click aici pentru a vă înscrie
2. Completaţi numărul dvs. de telefon pentru a primi codul prin Sms,
3. Apoi introduceţi detalii simple, cum ar fi parola şi e-mail, etc

5. Faceţi clic pe PHONE si sunati.


6. Puteţi trimite SMS gratuit on-line


 Daca va place blogul dati-mi un like pe Facebook sau pe Twitter

5 comentarii:

  1. Chiar e gratis chestia?si cine plateste pentru tot?daca de ex vreu sa trimit sms din Ro in UK cine suporta costurile?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa cum vezi nu te lasa sa vorbesti gratui prea mult te lasa doar sa incerci sa te convinga ca este de calitate si ca au preturi mici odata ce incerci firma respectiva spera sa devin client si sa cumperi credite sa vorbesti

    RăspundețiȘtergere
  3. frate eu astept sms cu acel cod de 10 minute si nu vine nimic

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceiai chestie si yo am patit ca tine pana la urma tio venit codu ala ?

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce m am inregistrat nu am putut suna, imi cere credit adica sa platesc, ?????

    RăspundețiȘtergere